Cep Barter
Kapat

Ana Sayfa > İnsan Kaynakları > Çalışanın Memnuniyeti
Çalışanın Memnuniyeti

Çalışanın Memnuniyeti

"Müşteri" gözü ile baktığımız ve bu sebeple çok önemsediğimiz çalışanlarımızın ihtiyaç ve beklentilerini doğru şekilde anlamaya çalışırken, bu hedef doğrultusunda bir çok yöntem kullanmaktayız.

Çalışan Memnuniyeti Anketi Çalışan memnuniyeti için yapılan geliştirme faaliyetleri kadar, bu faaliyetlerin sürekliliğine de inanan ANADOLUBARTER, bu çalışmalarını düzenli olarak gerçekleştirdiği "Çalışan Memnuniyeti Araştırması" ile izlemektedir.

Kişisel Gelişim Fırsatları:

ANADOLUBARTER, insan kaynağını, farkı kılan en temel unsurlardan biri olarak görmekte ve bu kaynağın gelişimini yetkinliklere dayalı programlarla desteklemektedir. Fonksiyonel ve yetkinlik gelişimiyle ilgili düzenli olarak gerçekleştirilen eğitimlerin yanı sıra belirli pozisyonlardaki ANADOLUBARTER ve Franchise çalışanlarının kariyer ihtiyaçlarına yönelik uzun dönemli gelişim programları da uygulanmaktadır.

Çalışanların istekleri doğrultusunda, kuruma katacağı artı değer dikkate alınarak başvuruları transfer, rotasyon, iş zenginleştirmesi gibi aksiyonlar İç müşteri Memnuniyeti tarafından yönetilir. Ayrıca, ANADOLUBARTER yöneticileri için "Yönetim Geliştirme", "Lider Yönetici Yetiştirme" ve "Koçluk-Mentorluk" programları anlaşmalar yaptığımız İnsan kaynakları şirketlerince düzenlenmektedir. ANADOLUBARTER çalışanlarının gelişimi, hizmet içi eğitimlerin yanı sıra uzaktan öğrenim uygulaması ile de desteklenmektedir.

İç Müşteri Yönetimi:

ANADOLUBARTER, "Çalışan İlişkileri Yönetimi" yapılanmasıyla, dış müşteri memnuniyeti için iç müşteri memnuniyeti anlayışından yola çıkar. Bu yaklaşımla, çalışanlarını anlamak ve onlara tüm insan kaynakları uygulamaları konularında danışmanlık vermek amacıyla, "İç Müşteri Yönetimi Sorumluları" çalışanlarımızın yardımına hazırdır.

Yatay Organizasyon:

ANADOLUBARTER çalışanları, yönetsel veya uzmanlık alanlarındaki farklı kariyer yollarında ilerlerken, hiyerarşiden bağımsız, yatay organizasyon yapısının avantajlarını yaşarlar.

Süreçlerle Yönetim:

Amacımız, iş hedefleri ve kurum kültürü ile paralellik gösteren süreçlerle çalışan, "bütün" bir ANADOLUBARTER meydana getirmektir.. Bu amaca yönelik, şirket stratejilerinin günlük operasyonlara aktarılması, tanımlı iş akışları üzerinden çalışılması, tüm operasyonların bütünlük içinde olması, kaynakların etkin bir şekilde kullanılması, ölçülebilir ve verimli operasyonlar ve senaslar, hedef firma , üye firma ziyaretlerinin yürütülmesi sağlanmaktadır.

ANADOLU BARTER'da Performans Yönetimi

ANADOLUBARTER'de Performans Yönetim Sistemi; "İnsan kaynağımızı yüksek performanslı bir takım haline dönüştürmek " şirket stratejik önceliğinden hareketle, belirlenmiş hedef ve yetkinliklerle yönetim doğrultusunda iş performansının ölçülmesi ve bu konuda geribildirim verilmesi süreci ve altyapıları bütünüdür.

Performans Yönetim Sistemi'nin temel amacı;

Performans Yönetim Sistemimizde kişisel performans, vasat notumuz 70’tir. Çok Yönlü Yetkinlik Geribildirim Uygulaması ve kurum hedefleriyle eşdeğer hedeflerden oluşmaktadır. Performans yönetim sürecimizin aşamaları:

Performans Değerlendirme ve Geri bildirim" uygulaması ile; çalışanların "yetkinliklerinin" sadece yöneticileri tarafından değil, yöneticisine ek olarak

ANADOLUBARTER'de kullanılan temel, yönetsel ve fonksiyonel yetkinlikler, kurumun kültürü doğrultusunda belirlenmiş ve seviyelendirilmiştir.Performans Yönetim Sistemi tamamen kağıtsız bir ortamda gerçekleştiriliyor olup, tüm uygulamaların web tabanlı geliştirilmiş bir sistem üzerinden takibi gerçekleştirilmektedir. Tüm çalışanların her aşamaya aktif katılımı, süreçlerin etkinliği açısından kritik olarak değerlendirilmektedir.